راه حل دردسرهای اسباب کشی و جابجایی بار

در اینکه به صورت کلی جا به جایی همیشه برای انسان پر چالش بوده است، شکی نیست ولی همیشه حس امید و هیجان را نیز در برداشته است و انسان همواره به امید فردایی روشن‌تر، تصمیم به جا به جایی گرفته‌اند و به قول یک جمله معروف، هر تغییری لازمه پیشرفت است.

بنابر اعلام سلام بار، چرا با اینکه می‌دانیم در تغییر و جا به جایی می‌تواند پیشرفت و رشد وجود داشته باشد، تا این حد این امر کار سختی برای ما به شمار می آید.

چرا همیشه وقتی صحبت از اسباب کشی می‌شود افراد یاد خاطرات خوبی نمی افتند و اینکه چرا سلام بار راه حلی برای همه مشکلات اسباب کشی است؟

شاید به دلایل نبود موارد زیر در هنگام اسباب کشی، تجربه خوشایندی برای افراد حین اسباب کشی رقم نمی خورد.

بسته بندی اصولی وسایل برای اسباب کشی

شاید این مساله به یک امر طبیعی تبدیل شده که افراد در جا به جایی و حمل اثاثیه شان انتظار آسیب داشته باشند، در صورتی که خیلی‌ها فکر میکنند اگر از یک باربری خوب استفاده کنیم این اتفاق نه به صورت کامل ولی تا حد خوبی برطرف می شود.

اما ویژگی یک باربری خوب این نیست که به وسایل آسیب کمی برساند بلکه انتظار امروزه ما با این همه پیشرفت تکنولوژی و پلتفرم های آنلاین، مسئولیت پذیری بیشتری از این شرکت های باربری است تا حدی که وسایل هیچ گونه آسیبی نبینند.

تیم بسته بندی سلام بار این کار را با دقت و ظرافت تمام انجام می‌دهند و بسته به نوع وسیله شما بهترین نوع بسته بندی را ارائه می دهند.
ضمانت در ثابت بودن قیمت توافق شده در ابتدای باربری

علاوه بر همه مواردی که ممکن است در اسباب کشی باعث ناراحتی افراد شود، مسائل روانی هم در این بین بی تأثیر نیستند، عواملی مانند مسئولیت پذیر نبودن تیم باربری و اصطلاحاً دبه کردن و مسائل این چنینی که باعث افزایش استرس در زمان اثاث کشی می شود.

در سلام بار چنین مواردی تقریباً غیرممکن است و اگر فردی با چنین مساله ای روبرو شود، همه هزینه‌های اضافی پرداخت شده توسط سلام بار به مشتری بازگرانده می شود.

عدم درخواست هزینه‌های اضافی و انعام در پایان باربری

در سلام بار چیزی به نام دریافت هزینه اضافی با عنوان طولانی شده زمان اسباب کشی یا دریافت انعام وجود ندارد.

همه افراد فقط مبلغی را پرداخت می‌کنند که در ابتدای ثبت سفارش سیستم براساس مسافت و اقلام هزینه بر به آن‌ها اعلام کرده است.

در سلام بار همه اعضای تیم موظف هستند بهترین خدمات در ازای مبلغ پرداختی برای مشتری داشته باشند تا در انتهای سفارش باربری، مشتریان حس رضایت داشته باشند.

پشتیبانی صحیح و متعهدانه

یکی از راه حل‌هایی که تیم ام بار به آن متعهد است و خود را موظف به اجرای آن می داند، پشتیبانی دلسوز و پیگیر است. شما در هر مرحله از اسباب کشی می توانید به بخش پشتیبانی سلام بار دسترسی داشته باشید و هر لحظه که احساس کردید انتظارات مورد نیاز شما برآورده نمی شود، تیم پشتیبانی پیگیر و متعهد سلام بار مساله شما را در کمترین زمان برطرف می کند تا بتوانند تجربه یک سفارش حمل بار بی‌نظیر برای شما رقم بزنند.

برای استعلام قیمت و آگاهی از سرویس‌های متنوع سلام بار، شما می‌توانید با شماره ۸۸۲۶۹۲۸۹-۰۲۱ تماس بگیرید.