بسته بندی اثاثیه

بسته بندی اثاثیه منزل

شاید انجام بسته بندی اثاثیه منزل به تنهایی برایتان سخت باشد. همچنین امکان دارد برای اسباب ‌کشی فرصت محدودی داشته باشید و نیاز باشد که برای باربری و بستن لوازم منزل از افراد متخصص و کار بلد کمک بگیرید. در هر صورت سلام بار می‌تواند برای انجام این کار به شما کمک کند تا تمام مراحل بسته بندی و حمل اثاثیه منزل را با دقت بیشتری پشت سر بگذارید.

بسته بندی اثاثیه منزل
icon-5

قیمت بسته بندی اثاث منزل

قیمت بسته بندی اثاثیه منزل هم تابع چندین مورد است. شما برای اطلاع از هزینه بسته بندی لوازم منزل باید به تعداد و میزان اثاثیه منزلتان توجه کنید. هرچه میزان لوازم شما بیشتر باشد به وسایل بیشتری برای بسته بندی نیاز دارید و طبیعتاً هزینه آن هم بالاتر می‌رود.
برای مدیریت هزینه و هرچه پایین تر آوردن قیمت تمام شده‌ی اسباب کشی تصمیم به بسته بندی تمامی لوازم منزل خود نشده‌اید، شاید برخی از لوازم شما سنگین بوده و یا برخی دیگر نیز شکستنی هستند با اعلام لیست آن‌ها، باربری سلام بار تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی را خواهد آورد تا فقط این لوازم مهم و قیمتی شما را بسته بندی کند.

service-1

کارگران بسته بندی

کارگران بسته بندی سلام بار با استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی مانند پلاستیک حباب‌دار، چسب، وکیوم، بابل و فوم برای جلوگیری از تکان خوردن وسایل توی هر کارتن و … تمام و کمال این کار مهم را برای شما به نحو احسنت به پایان می‌رسانند، همچنین اگر خودتان قصد بسته بندی دارید ما به شما کارتن اسباب کشی سلام بار را پیشنهاد می‌کنیم که بسیار محکم و جادار هستند.

وسایل مورد نیاز بسته بندی

  • کارتن بسته بندی در سایزهای مختلف
  • جعبه مناسب برای وسایل بزرگ مانند تلویزیون، آینه و شمعدان و…
  • چسب
  • نایلون حباب‌دار
  • فوم برای قرار دادن کنار وسایل و پر کردن جعبه‌ها

مراحل ثبت سفارش