چگونه به یک باربری خوب اعتماد کنیم؟

برای تجربه حس خوب جابجائی به منزل جدید نیاز به یک باربری قابل اعتماد داریم که در کمال تعهد بتونن مسئولیت جابجایی وسایل ما رو به عهده بگیرن و ما بتوینم در کنار اسباب کشی از خدمات دیگه اونها مثل خدمات بسته بندی و یا خرید لوازم بسته بندی استفاده کنیم.

چگونه یک انتخاب معقول و مناسب داشته باشیم ؟
انتخاب یک باربری مناسب قدمی مهم در شروع یک تحول و جابجایی در زندگی همه ما است .بهترین انتخاب استفاده از تجربیات دیگران است که به تازگی نقل مکان کردن و از یکی از باربری های تهران استفاده کردن و گاهی نیز با یک سرچ ساده در گوگل می تونیم لیست بزرگی از باربری های تهران رو در اختیار داشته باشیم گاهی هم از شماره های باربری های که روی کامیون های بزرگ چاپ شده و ما همیشه شاهد یه تعدادی از اونها در اتوبانها و خیابانهای تهران هستیم ،استفاده کنیم.
قدم اول : با باربری مدنظر تماس میگیریم و در مورد قیمت و شرایط باربریشون سوال میکنیم میتونیم با چندتا باربری تماس بگیریم و قیمت ها رو تو مرحله اول مقایسه کنیم البته به این نکته توجه کنیم که هر ارزونی دلیل بر منصف بودن اون شرکت باربری نیست پس فقط ملاک اصلی ما قیمت نباشه.
بعد میتونیم از انها بخوایم که کارشناساشون رو به منزل ما بفرستن تا با توجه به میزان وسایل ما برآورد قیمت برای خدمات بسته بندی و تعداد ماشین مورد نیاز برای جابجایی کمک کنن و قیمت بدن.
کارگران ورزیده و قابل اعتماد از جمله نکات مهم و قابل توجه در امر اسباب کشی و جابجائی است.

از سایر ویژگیهای مهم یک شرکت باربری مناسب می توان به موارد زیر اشاره نمود:
ارائه مشاوره اسباب کشی
پاسخگویی شبانه روزی
حضور به موقع و دقیق
خوش برخوردی و مسئولیت پذیری
داشتن تعهد اخلاقی در تحویل سالم بار
ارائه بار نامه رسمی و معتبر و بیمه نامه

لزوم مشاوره
شاید تا وقتی که اقدام به اسباب‌کشی نکرده اید لزوم این مورد را درک نکنید ولی با شروع پروسه اسباب‌کشی سوالاتی از قبیل موارد زیر برایتان پیش خواهد آمد:
میزان تجهیزات بسته بندی لوازم و اثاثیه موردنیاز چقدر است؟
نوع و تعداد ماشین های اتوبار مورد نیاز چیست؟
تعداد کارگر موردنیازبرای حمل بار چه تعداد است؟
بهترین زمان و ساعت برای جابجایی چیست؟

کافی است با سلام بار در ارتباط باشید. شماره تلفن ۰۲۱۲۲۱۷۵۰۲۷ در خدمت شما است و به شما مشاوره رایگان می دهد.