باربری گلشهر کرج

حمل اثاثیه با بهترین باربری در گلشهر کرج

اگر دنبال باربری گلشهر کرج هستید، ما در اتوبار و باربری سلام بار آماده خدمت رسانی هستیم. تمامی خدمات جابجایی و حمل انواع اثاثیه در گلشهر کرج را به ما بسپارید. این اطمینان را به شما می دهیم که می توانیم رضایت کامل شما را بدست آوریم. اعزام کارشناس متخصص به محل شما از خدمات ویژه مان است. کارشناس کلیه لوازم شما را بررسی می نماید از این طریق قیمت دقیقی از هزینه های شما را اعلام خواهد نمود. همچنین در صورت نیاز به بسته بندی، برآوردی دقیق از لوازم بسته بندی مورد نیاز شما انجام خواهد داد.
معتبرترین باربری گلشهر کرج، شرکتی می‌باشد که تمام مراحل اسباب کشی، از بسته بندی تا بارگیری وسایل، را با بهترین روش های ایمن‌سازی ممکن انجام دهد تا کمترین خسارتی به اسباب و اثاثیه وارد نشود.
قیمت و تعرفه باربری شرکت ما در منطقه گلشهر کرج، کامل منصفانه بوده و تمامی تعرفه های ما زیر نظر اتحادیه باربری محاسبه می شود.قیمتی که در رزرو وقت به شما اعلام می شود همان قیمت کلی اسباب کشی شما بوده و هیچ هزینه ای در طول اسباب کشی از شما دریافت نمی شود.

مزایای سلام بار

صرفه جویی در هزینه

ارسال اثاثیه و بار شما با منطقی ترین هزینه ممکن

تحویل در سریع ترین زمان ممکن

بار شما در سریع ترین زمان ممکن به مقصد می رسد

ارسال هر نوع مرسوله

ارسال هرگونه مرسوله بدون محدودیت های رایج

۲۴ ساعته و معتبر

خدمات معتبر و مطمئن در هر ساعت از شبانه روز

 خدمات سلام بار

ما همواره بهترین خدمات باربری گلشهر کرج را جهت رفاه مشتریان ارائه می دهیم. 

icon-5icon-5

بسته بندی اثاثیه

تیم سلام بار با استفاده از اصول حرفه‌ای بسته بندی از وسایلی چون کارتن بسته بندی، چسب، نایلون حباب‌دار، فوم برای قرار دادن کنار وسایل استفاده می کند.

icon-1icon-1

حمل بار و اثاثیه

حمل بار و حمل اثاثیه منزل با کامیون، کامیونت، وانت در باربری سلام بار با بهترین تجهیزات و قیمت مناسب، طبق تعرفه باربری انجام می‌شود.

icon-4icon-4

خدمات کارگری

سلام بار با ارائه‌ی خدمات کارگری مطمئن و تخصصی در هر یک از مراحل باربری، چیدمان، سرویس‌های فنی و بسته‌بندی همراه شماست.

icon-6icon-6

اجاره انبار

وسایل خود را تا پیدا کردن یک محل جدید برای مدتی محدود در جایی نگهداری کنید، کانتینرهای ۱۰ و ۲۰ فوت این امکان را به شما میدهند تا یک انبار کوچک را به اختیار بگیرید.

icon-2icon-2

ارسال بار به خارج از کشور

حمل بار به خارج از کشور میزان دقت و احتیاط بیشتری را می خواهد چرا که انتخاب ماشین مناسب باربری، بسته بندی و بارچینی صحیح و همکاری با راننده مجربی که به تمام مسیرها تسلط کامل داشته باشند از جمله مهمترین ملاک ها برای انتخاب باربری سلام بار است.

icon-3icon-3

بیمه و فاکتور

باربری سلام بار جهت جلب اطمینان و اعتماد مشتریان خود در کنار سرعت بالای ارائه خدمات، امنیت و راحتی در جابه جایی، برای مشتریان بیمه کالا و بارنامه رسمی حمل و نقل معتبر ارائه می نماید، تا از کالا و اثاثیه شما در برابر خطرات و اتفاقاتی که در حین اسباب کشی می افتد محافظت کند.

اسباب کشی اتوبار گلشهر کرج

برای اینکه اثاثیه منزل شما در هنگام اسباب کشی باربری گلشهر کرج دچار آسیب و شکستگی نشود پیشنهاد می کنیم از خاور مسقف چادری برای این منظور استفاده کنید.

نحوه تعیین قیمت باربری گلشهر کرج

یکی از عواملی که روی قیمت باربری وسایل شما تاثیر گذار است، مقدار مسافت طی شده از مبدا تا مقصد است.

تعداد وسایل و حجم آن‌ها روی قیمتی که باید به شرکت باربری بپردازید تاثیر گذار است. هر چه تعداد وسایل شما و حجم آن‌ها بیشتر شود، ‌به ماشین بزرگتری نیاز خواهید داشت.

در صورتی‌ که می‌خواهید وسایل سنگینی از قبیل یخچال بزرگ، پیانو، گاو صندوق و… را جابه‌جا کنید، به کارگر باربر بیشتری نیاز دارید. درنتیجه، قیمت جابه‌جایی اینگونه از وسایل بیشتر می‌شود.

تعداد طبقات در مبدا و مقصد، یکی دیگر از عواملی است که روی قیمت باربری تاثیرگذار است. هر چه خانه یا محل کار شما در طبقه بالاتری قرار داشته باشد، کارگران باید انرژی بیشتری برای جابه‌جایی وسایل شما صرف کنند و همین موضوع روی قیمت نهایی باربری تاثیرگذار است. به ازای هر طبقه مبلغ ثابتی به قیمت نهایی اضافه می‌شود.

اگر اسباب‌کشی را به آخر هفته موکول کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.
چرا که میزان تقاضا برای باربری در آخر هفته بیشتر از روزهای دیگر است و قیمت‌ها بالاتر می‌رود.

معمولا شرکت‌های باربری قیمت اولیه را برای سه ساعت کار، به شما اعلام می‌کنند و به ازای هر ساعت اضافه مقداری را به هزینه نهایی می‌افزایند. هزینه نهایی خدمات باربری شامل دستمزد کارگران و هزینه ماشین باربری می‌شود.

سوالات متداول

سوالات پرتکرار از سوی مشتریان سلام بار

باربری سلام بار چیست؟

باربری سلام بار خدمات مربوط به بسته بندی، اسباب کشی وسایل منازل و ادارات، اجاره انبار و حمل بار به خارج از کشور، تهران و شهرستان را انجام می دهد.

خدمات بسته بندی باربری گلشهر کرج چگونه انجام می شود؟

کارگران با نهایت دقت نسبت به بسته بندی وسایل با استفاده از نایلون حباب دار، سلفون، کارتن و چسب اقدام می نمایند.

آیا هزینه و قیمت بسته بندی باربری گلشهر کرج با هزینه حمل یکی است؟

خیر، در صورت نیاز مشتری به بسته بندی بار، کارگران بسته بندی به صورت جداگانه بار را بسته بندی نموده و هزینه بسته بندی جداگانه محاسبه می شود.

تعداد کارگرهای حمل بار چقدر است؟

بنا به نیاز مشتریان و میزان بارهایی که حمل می کنند، این تعداد ممکن است متغیر باشد.

آیا امکان درخواست کارگر بدون ماشین وجود دارد؟

بله شما می توانید برای درخواست کارگر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

ماشین های حمل اثاثیه منزل در گلشهر کرج چه خصوصیتی دارند؟

این ماشین ها معمولا دارای اتاق کانتین چادری یا فلزی می باشند و ظرفیت این کامیونت ها 6 تن است این یعنی مجاز به حمل 2/5 تن بار هستند که با وزن ماشین مجموعا 6 تن محاسبه می شود.
این کامیونت ها دارای زیر بندی و فنر بندی نرم و قابل انعطافی هستند; تا کالای شما به سلامت به مقصد برسد.داشتن پتو و تسمه برای بارگیری از خصوصیات دیگر این ماشین ها می باشد.

آیا باربری سلام بار بیمه می کند؟

بله کلیه لوازم و کالای شما از زمان بارگیری تا چیدمان در محل جدید تحت پوشش معتبر سلام بار می باشد.

آیا خدمات باربری گلشهر کرج بصورت شبانه روزی انجام می شود؟

بله - 7 روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی همشهریان عزیزمان هستیم.

آیا اتوبار سلام بار، حمل و نقل را تنها به صورت درون شهری انجام می دهد؟

خیر- علاوه بر حمل و نقل درون شهری و تحت پوشش قرار دادن اکثر مناطق تهران, جابه جایی کالا به صورت برون شهری نیز انجام می شود و امکان انتقال بار به تمام نقاط ایران وجود دارد.

تخفیف ویژه جهت ثبت اولین سفارش

30 درصد تخفیف پاییزه

تخفیف ویژه جهت ثبت اولین سفارش

30 درصد تخفیف پاییزه